Šolsko leto 2022 / 2023
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (3)
- Kultura miru in nenasilja (2)
- Kulturna dediščina (0)
- Kulturna raznolikost (2)
- Medkulturno učenje (3)
- Trajnostni razvoj (2)
- Trajnostni življenjski slog (2)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (2)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (1)
- Demokracija in pravičnost (2)
- Diskriminacija (1)
- Enakopravnost spolov (1)
- IKT (2)
- Jeziki (2)
- Medijska in informacijska pismenost (0)
- Migracije in begunci (1)
- Mir (1)
- Naučiti se živeti skupaj (1)
- Oceani (0)
- Okolje (2)
- Podnebne spremembe (2)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (0)
- Solidarnost (1)
- Spomin na holokavst (1)
- Staroselci (0)
- Svoboda izražanja (2)
- Toleranca (1)
- Umetnost (0)
- Vključenost in pravičnost (3)
- Voda (1)
- Whole-school approach (0)
- Zdravje in HIV/AIDS (0)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (0)
- Znanstveno izobraževanje (1)
- Človekove pravice (1)
- Šolsko nasilje (0)
- Šport in športne vrednote (0)
3 projekti
Mednarodni Unesco tabor Premikamo meje - Razkošje v travi
Teme: Globalno državljanstvo, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Osrednji sklop dejavnosti se dogaja v okviru tridnevnega mednarodnega srečanja, ki se ga udeležujejo skupine učencev/dijakov s svojimi mentorji iz drugih slovenskih, hrvaških in srbskih šol.
Slovenski izgnanci od 1945 do 1945
Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Medkulturno učenje, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Gimnazija Brežice
Izgnanci, novodobni migranti in begunci; projekt je zasnovan na vseh štirih Delorsovih stebrih , ključno pa je, znati živeti skupaj in graditi kulturo miru in nenasilja.
Učenec poučuje: Evropsko leto mladih ali Mednarodno leto trajnostnega razvoja gorskih območij
Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Učenci se lahko preizkusijo v vlogi učitelja. Spoznajo proces poučevanja in položaj učitelja, spozna svojo odgovornost za svoj intelektualni razvoj in svojo vključenost v izobraževalni proces.