Šolsko leto 2020 / 2021
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (1)
- Kultura miru in nenasilja (2)
- Kulturna dediščina (2)
- Kulturna raznolikost (1)
- Medkulturno učenje (1)
- Trajnostni razvoj (4)
- Trajnostni življenjski slog (5)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (7)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (24)
- Demokracija in pravičnost (14)
- Diskriminacija (10)
- Enakopravnost spolov (9)
- IKT (9)
- Jeziki (14)
- MUN - Model UN / Model UNESCO (1)
- Medijska in informacijska pismenost (9)
- Migracije in begunci (6)
- Mir (12)
- Naučiti se živeti skupaj (29)
- Oceani (3)
- Okolje (30)
- Podnebne spremembe (9)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (2)
- Solidarnost (20)
- Spomin na holokavst (3)
- Staroselci (2)
- Suženjstvo in trgovina s sužnji (1)
- Svoboda izražanja (13)
- Toleranca (16)
- Umetna inteligenca (1)
- Umetnost (19)
- Vključenost in pravičnost (18)
- Voda (15)
- Whole-school approach (6)
- Zdravje in HIV/AIDS (6)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (2)
- Znanstveno izobraževanje (4)
- Človekove pravice (16)
- Šolsko nasilje (1)
- Šport in športne vrednote (8)
5 projektov
Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja
Teme: Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Ledina
V šolskem letu 2020/21 bomo nadaljevali s temo projekta »Plastika v okolju in umetnosti«. Sodelujoči sodelujejo na literarnem natečaju Plastika v okolju in umetnosti in izdajo skupno publikacijo, v kateri se predstavijo z dobrimi vestmi iz njihove šole z besedo in likovnimi izdelki na razpisano temo (plastika v okolju in umetnosti).
Gorniški tabor v Vratih
Teme: Kultura miru in nenasilja, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola 16. decembra Mojstrana
Temeljni cilji projekta so prenašanje izročila gorniške kulture na učence, posredovanje znanj in veščin s področja gorništva (bodoči gorski reševalci in gorniki), omogočanje pristnega stika z naravo in premagovanja naporov pri gibanju v gorah, razvijanje ekološke osveščenosti in zavedanja o pomembnosti ohranjanja neokrnjenega alpskega sveta, vzporedno s tem pa povezovanje z drugimi šolami ob skupni dejavnosti, razvijanje družabnosti, tolerantnosti in drugih socialnih veščin ob skupnem delu..
Kam letijo orli?/Dove volano le aquile?
Teme: Kulturna dediščina, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Gimnazija Gian Rinaldo Carli Koper
Muzej v šoli: ali kako lahko približamo muzejske zbirke mladim, kako se lahko učimo v muzeju na zabaven način in hkrati ozaveščamo o pomenu ohranjanja naravne, zgodovinske in kulturne dediščine in spodbujamo trajnostno ravnanje.
Učenec poučuje: TEMA ni določena
Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Ob svetovnem dnevu učiteljev, 5. oktober, smo dan želeli obeležiti malo drugače. Učencem ponudimo možnost, da se sami preizkusijo v vlogi vzgojitelja/učitelja/profesorja, da sami oblikujejo učni proces. Projekt se izvaja določen dan, na daljavo, na prijavljenih šolah. Po izvedbi projekta se vodji projekta pošlje evalvacijsko poročilo.
Veselje do znanosti
Teme: Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Gimnazija Celje - Center
Projekt je namenjen dijakom in osnovnošolcem, ki jih zanimajo naravoslovne znanosti. Z zanimivimi eksperimenti jim te znanosti želimo približati, jim prikazati njihovo uporabnost v vsakdanjem življenju ter jih usmeriti v raziskovanje in samostojno odkrivanje na področju naravoslovja. V goste vedno povabimo priznanega strokovnjaka s področja naravoslovja. Sodelujemo s strokovnjaki s fakultet iz Ljubljane in Maribora, z Institutom Jožef Stefan, Hišo eksperimentov, … Prireditev je razdeljena na dva dela, v prvem delu je plenarni prikaz eksperimentov, ki ga pripravi osrednji gost prireditve, v drugem delu pa dijaki in učenci pod mentorstvom naših učiteljev in učiteljev gostujočih šol samostojno izvajajo eksperimente. Del prireditve je namenjen tudi druženju in izmenjavi izkušenj tako med učitelji kot učenci in dijaki. Vsak udeleženec izvede tri do štiri delavnice (odvisno od števila prijavljenih).