Šolsko leto 2020 / 2021
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (1)
- Kultura miru in nenasilja (1)
- Kulturna dediščina (2)
- Kulturna raznolikost (1)
- Medkulturno učenje (1)
- Trajnostni razvoj (2)
- Trajnostni življenjski slog (1)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (1)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (1)
- Demokracija in pravičnost (1)
- Diskriminacija (1)
- Enakopravnost spolov (2)
- IKT (1)
- Jeziki (1)
- MUN - Model UN / Model UNESCO (1)
- Medijska in informacijska pismenost (1)
- Migracije in begunci (1)
- Mir (1)
- Naučiti se živeti skupaj (2)
- Oceani (1)
- Okolje (2)
- Podnebne spremembe (1)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (1)
- Solidarnost (1)
- Spomin na holokavst (1)
- Staroselci (1)
- Suženjstvo in trgovina s sužnji (1)
- Svoboda izražanja (2)
- Toleranca (2)
- Umetna inteligenca (1)
- Umetnost (1)
- Vključenost in pravičnost (2)
- Voda (1)
- Whole-school approach (1)
- Zdravje in HIV/AIDS (1)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (1)
- Znanstveno izobraževanje (1)
- Človekove pravice (1)
- Šolsko nasilje (1)
- Šport in športne vrednote (2)
2 projekta
7. Unescov tek mladih ASPnet
Teme: Kulturna dediščina, Trajnostni razvoj
Nosilec: Gimnazija Ptuj
UNESCOV ASPnet-tek mladih je povezovanje v mreži in izven nje in ima značaj druženja in sodelovanja. Zasnovan je na vseh štirih stebrih izobraževanja: naučiti se zdravo živeti, razvijati svoje potenciale in sodelovati z drugimi. Projekt sledi ciljem in poslanstvu UNESCO ASPnet: dvigovati kvaliteto izobraževanja, prizadevati si za mir, pravičnost in enake možnosti vseh mladih sveta. Osrednji dogodek projekta je tekaški prireditev, ki ni tekmovalnega značaja in bo imel več spremljevalnih aktivnosti, kot so ulične delavnice, stojnice –vsebinsko vezane na teme projekta in glasbene skupine.
Učenec poučuje: TEMA ni določena
Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Ob svetovnem dnevu učiteljev, 5. oktober, smo dan želeli obeležiti malo drugače. Učencem ponudimo možnost, da se sami preizkusijo v vlogi vzgojitelja/učitelja/profesorja, da sami oblikujejo učni proces. Projekt se izvaja določen dan, na daljavo, na prijavljenih šolah. Po izvedbi projekta se vodji projekta pošlje evalvacijsko poročilo.