Šolsko leto 2019 / 2020
Ciljna skupina
Osrednja tema
- Demokracija (1)
- Materni jezik (0)
- Migracije in begunci (0)
- Okolje (0)
- Priložnosti za mlade (1)
- Solidarnost (1)
- Trajnostni način življenja (12)
- Vrednote in stališča (0)
- Zdrav način življenja (0)
- Šport (0)
Način povezovanja
15 projektov
Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Ledina
V okviru projekta učenci raziskujejo izbrano tematiko (plastika v okolju in umetnosti), ustvarjajo in soustvarjajo na to temo in predstavljajo svoja prizadevanja na poljubnem področju delovanja, ki vodi k varstvu okolja, umetnosti, raziskovanju.
Drugačnost nas bogati
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Drugačnost nas bogati želimo učenec ozavestiti o pomenu medkulturnega učenje in dialoga, strpnosti, sodelovanja v vse bolj raznoliki družbi ter pomenu miru in spoštovanju človekovekovih pravic
Kralj Matjaž pod goro Peco
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Črna na Koroškem
Likovni ekstempore
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Šempas
Projekt Likovni Ex Tempore poudarja sodelovanje v duhu kulture miru in nenasilja, strpnosti in sodelovanja, sprejemanja drugačnosti, v skrbi za osebnostni razvoj vsakega posameznika in za ohranitev naravne in kulturne dediščine.
Meja - naša zgodovina in naša evropska prihodnost
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Gimnazija Nova Gorica
Mladi skozi delo v projektu Meja utrjujejo zavest o pomenu sodelovanja v mreži in kot njeni dragoceni in potrebni členi pridobivajo izkušnjo skupnega učenja, raziskovanja ter prijateljevanja z elementi zavezništva.
MiniMun 2019
Osrednja tema: Demokracija
Nosilec: Gimnazija Vič
Gre za enodnevno simulacijo zasedanja OZN v angleškem jeziku, imenovano tudi Model United Nations (MUN).
Mirovniški festival Zlati rez
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Prva osnovna šola Slovenj Gradec
V sklopu projekta bomo organizirali najrazličnejše delavnice in aktivnosti na temo trajnostnega načina življenja, športa, zdrave prehrane, vrednot in stališč.
Od pšeničke do potičke
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Od pšeničke do potičke želimo otroke učiti živeti z naravo ter jih seznaniti s pomenom kulturne in naravne dediščine.
Po poti kulturne in naravne dediščine
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Turnišče
Na delavnicah bomo otroke – učence popeljali skozi svet življenja panonskega človeka, kjer bodo spoznali bogato kulturno in naravno dediščino.
Pošljemo sapico prijateljstva
Osrednja tema: Solidarnost
Nosilec: Osnovna šola Pesnica
Učenci v določenem časovnem obdobju načrtno izvajajo pomoč izbrani osebi in oblikujejo korake za izpeljavo naloge: zamisel/ideja, načrtovanje izvedbe, izvajanje in beleženje, predstavitev.
Tujejezični recital Jezik - kultura in tradicija
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Gimnazija Škofja Loka
Projekt Jezik - kultura in tradicija poudarja pomen rabe tujih jezikov skupaj z rabo materinščine.
Ustvarjamo iz odpadnega materiala
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Franca Rozmana - Staneta
Namen projekta je ponovna uporaba odpadnega materiala za različne namene.
Veselje do znanosti
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Gimnazija Celje - Center
Z zanimivimi eksperimenti želimo udeležencem približati naravoslovne znanosti, jim prikazati njihovo uporabnost v vsakdanjem življenju ter jih usmeriti v raziskovanje in samostojno odkrivanje na področju naravoslovja.
Z odra na oder
Osrednja tema: Priložnosti za mlade
Nosilec: Osnovna šola Leona Štuklja Maribor
Projekt Z Odra na oder je namenjen druženju, spoznavanju in prikazu dela osnovnošolskih gledaliških skupin ob uresničevanju UNESCO ciljev.
Živimo skupaj
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Projekt Živimo skupaj sloni na 4 stebrih Delorsovega izobraževanja, poudarek pa deje učenju dela in izvajanju konkretnih delovnih nalog skozi aktivno vključevanje sodelujočih.