Šolsko leto 2022 / 2023
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (1)
- Kultura miru in nenasilja (1)
- Kulturna dediščina (1)
- Kulturna raznolikost (2)
- Medkulturno učenje (2)
- Trajnostni razvoj (0)
- Trajnostni življenjski slog (1)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (0)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (0)
- Demokracija in pravičnost (1)
- Diskriminacija (1)
- Enakopravnost spolov (1)
- IKT (0)
- Jeziki (0)
- Medijska in informacijska pismenost (0)
- Migracije in begunci (1)
- Mir (1)
- Naučiti se živeti skupaj (2)
- Oceani (0)
- Okolje (0)
- Podnebne spremembe (0)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (1)
- Solidarnost (1)
- Spomin na holokavst (0)
- Staroselci (0)
- Svoboda izražanja (1)
- Toleranca (1)
- Umetnost (0)
- Vključenost in pravičnost (2)
- Voda (0)
- Whole-school approach (0)
- Zdravje in HIV/AIDS (0)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (0)
- Znanstveno izobraževanje (0)
- Človekove pravice (2)
- Šolsko nasilje (1)
- Šport in športne vrednote (0)
2 projekta
Dediščina v rokah mladih. Mladi posvojijo spomenik
Teme: Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje
Nosilec: Osnovna šola Belokranjskega odreda Semič
Projekt bo potekal v več fazah, najbolj zgoščeno v zadnjem tednu meseca septembra za vse učence šole in povabljene učence drugih šol. V različnih delavnicah bodo spoznavali dediščino domačega kraja. Za učence in dijake UNESCO šol bomo pripravili fotografsko potepanje po kočevarski vasi.
DRUGAČNOST NAS BOGATI
Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Drugačnost nas bogati želimo učence ozavestiti o pomenu medkulturnega učenja in dialoga, strpnosti, sodelovanja v vse bolj raznoliki družbi ter pomenu miru in spoštovanju človekovih pravic. Z izkustvenim učenjem jih želimo pripraviti na življenje v sodobni, vse bolj medkulturni družbi. Cilj projekta je učencem približati druge kulture, narode ter svet drugačnih, jih učiti in naučiti strpnosti, medsebojnega sodelovanja in spoštovanja, nenasilnega reševanja konfliktov, predvsem pa življenja brez predsodkov, spoštovanja drugih kultur in življenja v družbi brez meja.