Šolsko leto 2022 / 2023
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (0)
- Kultura miru in nenasilja (0)
- Kulturna dediščina (2)
- Kulturna raznolikost (1)
- Medkulturno učenje (1)
- Trajnostni razvoj (2)
- Trajnostni življenjski slog (1)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (1)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (2)
- Demokracija in pravičnost (0)
- Diskriminacija (0)
- Enakopravnost spolov (0)
- IKT (1)
- Jeziki (1)
- Medijska in informacijska pismenost (0)
- Migracije in begunci (0)
- Mir (0)
- Naučiti se živeti skupaj (0)
- Oceani (0)
- Okolje (1)
- Podnebne spremembe (1)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (0)
- Solidarnost (1)
- Spomin na holokavst (0)
- Staroselci (0)
- Svoboda izražanja (1)
- Toleranca (1)
- Umetnost (2)
- Vključenost in pravičnost (0)
- Voda (1)
- Whole-school approach (0)
- Zdravje in HIV/AIDS (0)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (0)
- Znanstveno izobraževanje (1)
- Človekove pravice (0)
- Šolsko nasilje (0)
- Šport in športne vrednote (0)
2 projekta
Ko bi jaz vedela!
Teme: Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor
Doživljanje ljudskega izročila nekoč in danes. Spoznavanje in prepoznavanje domače in tudi tuje folkloristike. Samostojno ustvarjanje, moderniziranje, prenašanje znanje in folklorne izkušnje na druge itd.
V šoli čebel
Teme: Kulturna dediščina, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Gimnazija Jožeta Plečnika Ljubljana
Projekt "V šoli čebel" bo tudi letos odkrival zanimanje za opazovanje narave in vsega, kar je povezano s čebelami. Čebele nas bodo v projektu vodile v med-predmetno in medgeneracijsko sodelovanje, naučile nas bodo, da nam narava lahko veliko nudi in nas veliko nauči. Ob raziskovanju in opazovanju čebel, žuželk in medovitih rastlin v naši okolici in šolskem vrtu se bomo tako učili živeti z naravo, negovali čut odgovornosti do okolja in hkrati poskrbeli za svoje zdravje in za zdravje svojih bližnjih. V letošnjem letu bomo poudarek dajali šolskemu čebeljnaku.