Šolsko leto 2022 / 2023
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (2)
- Kultura miru in nenasilja (4)
- Kulturna dediščina (4)
- Kulturna raznolikost (3)
- Medkulturno učenje (2)
- Trajnostni razvoj (5)
- Trajnostni življenjski slog (4)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (3)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (5)
- Demokracija in pravičnost (0)
- Diskriminacija (1)
- Enakopravnost spolov (1)
- IKT (2)
- Jeziki (1)
- Medijska in informacijska pismenost (0)
- Migracije in begunci (0)
- Mir (1)
- Naučiti se živeti skupaj (4)
- Oceani (0)
- Okolje (5)
- Podnebne spremembe (2)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (0)
- Solidarnost (1)
- Spomin na holokavst (0)
- Staroselci (2)
- Svoboda izražanja (2)
- Toleranca (1)
- Umetnost (4)
- Vključenost in pravičnost (2)
- Voda (4)
- Whole-school approach (1)
- Zdravje in HIV/AIDS (0)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (0)
- Znanstveno izobraževanje (2)
- Človekove pravice (0)
- Šolsko nasilje (0)
- Šport in športne vrednote (1)
5 projektov
Jezero je - jezer ni
Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Srednja gradbena, geodetska, okoljevarstvena šola in strokovna gimnazija Ljubljana
V projektu mentorji delamo na celostnem razvoju posameznika. Želimo vzgojiti samostojne, učljive, srečne, srčne in zdrave posameznike. Mladim želimo približati naravo, ki je naša učilnica. Udeleženci bodo spoznavali naravno in kulturno dediščino ter oblikovali primeren odnos do vsega kar jih obdaja. Učili se bodo strpnosti, sodelovanja in trajnosti.
KAJ SKRIVAJO NAŠI TRAVNIKI? / CHE COSA NASCONDONO I NOSTRI PRATI?
Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Kulturna raznolikost, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Vincenzo e Diego De Castro Piran
Naša naravna življenjska okolja, gozdovi, morja, reke, travniki so se vse do danes zaradi neodgovornih in nepremišljenih človeških dejanj začela nenadzorovano krčiti, brez njih pa je pogled v prihodnost zastrt. Prav zato je naloga vseh nas, da složno, z roko v roki, z ozaveščanjem in svojo aktivno vlogo doprinesemo k blažitvi podnebnih sprememb in poskrbimo za svetlo prihodnost vseh nas.
PO POTEH STAREGA HRASTA
Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Osnovna šola in vrtec Apače
Projekt PO POTEH STAREGA HRASTA pokriva tematiko kulturne dediščine, trajnostnega razvoja ter multikulturnega sobivanja na apaškem polju skozi stoletja.
V šoli čebel
Teme: Kulturna dediščina, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Gimnazija Jožeta Plečnika Ljubljana
Projekt "V šoli čebel" bo tudi letos odkrival zanimanje za opazovanje narave in vsega, kar je povezano s čebelami. Čebele nas bodo v projektu vodile v med-predmetno in medgeneracijsko sodelovanje, naučile nas bodo, da nam narava lahko veliko nudi in nas veliko nauči. Ob raziskovanju in opazovanju čebel, žuželk in medovitih rastlin v naši okolici in šolskem vrtu se bomo tako učili živeti z naravo, negovali čut odgovornosti do okolja in hkrati poskrbeli za svoje zdravje in za zdravje svojih bližnjih. V letošnjem letu bomo poudarek dajali šolskemu čebeljnaku.
Živimo skupaj
Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Projekt Živimo skupaj temelji na medsebojnem in medgeneracijskem povezovanju s ciljem spoznavanja sebe in drugih v medsebojnem učenju. Poudarek dajemo praktičnemu delu in uresničevanju Delorsovih stebrov, predvsem stebra - učiti se, da bi znali delati. Dejavnosti temeljijo na spoštovanju trajnostnega in globalnega načina življenja. Spoznavamo lokalno tradicijo in jo povezujemo z interesi današnje mladine, ki na praktičen način spoznavajo kulturno raznolikost domačega okolja. Gradimo na medgeneracijskem prenosu znanja s poudarkom na medsebojni solidarnosti. Projekt zaokrožamo z obeležbo svetovnega dneva voda, ki sovpada z datumom finalizacije projekta in zajema globalni in lokalni vpliv na okolje.