Šolsko leto 2022 / 2023
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (3)
- Kultura miru in nenasilja (4)
- Kulturna dediščina (4)
- Kulturna raznolikost (3)
- Medkulturno učenje (3)
- Trajnostni razvoj (4)
- Trajnostni življenjski slog (5)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (1)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (5)
- Demokracija in pravičnost (0)
- Diskriminacija (1)
- Enakopravnost spolov (0)
- IKT (0)
- Jeziki (1)
- Medijska in informacijska pismenost (0)
- Migracije in begunci (0)
- Mir (2)
- Naučiti se živeti skupaj (5)
- Oceani (0)
- Okolje (5)
- Podnebne spremembe (1)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (0)
- Solidarnost (3)
- Spomin na holokavst (0)
- Staroselci (1)
- Svoboda izražanja (2)
- Toleranca (0)
- Umetnost (3)
- Vključenost in pravičnost (3)
- Voda (2)
- Whole-school approach (3)
- Zdravje in HIV/AIDS (0)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (0)
- Znanstveno izobraževanje (1)
- Človekove pravice (0)
- Šolsko nasilje (0)
- Šport in športne vrednote (4)
5 projektov
HOLZwoodDRVOles - ustvarjalni žiga-žaga ples
Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Selnica ob Dravi
Ob raziskovanju domačega kraja smo ugotovili, da smo že stoletja močno povezani z lesom. Z razpisanim projektom želimo otrokom in mladim ponuditi priložnosti raziskovanja, igre in poljubnega ustvarjanja z lesom ali o lesu, ob tem pa graditi miren in boljši svet z medsebojnim povezovanjem, razumevanjem in sodelovanjem.
KAJ SKRIVAJO NAŠI TRAVNIKI? / CHE COSA NASCONDONO I NOSTRI PRATI?
Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Kulturna raznolikost, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Vincenzo e Diego De Castro Piran
Naša naravna življenjska okolja, gozdovi, morja, reke, travniki so se vse do danes zaradi neodgovornih in nepremišljenih človeških dejanj začela nenadzorovano krčiti, brez njih pa je pogled v prihodnost zastrt. Prav zato je naloga vseh nas, da složno, z roko v roki, z ozaveščanjem in svojo aktivno vlogo doprinesemo k blažitvi podnebnih sprememb in poskrbimo za svetlo prihodnost vseh nas.
SKRITI KOTIČKI MOJEGA KRAJA
Teme: Globalno državljanstvo, Kulturna dediščina, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Odranci
Projekt na daljavo bo potekal vso šolsko leto. Skozi različne dejavnosti pri pouku in razširjenem programu bodo učenci spoznavali in raziskovali skrite kotičke svojega kraja in možnosti predstavitve le-tega. Projekt v živo bo potekal v spomladanskem času 2023.
Unescova priložnost: STARA igra(ča) ZA NOVO veselje
Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Zreče
Zaradi nevarnosti vpliva materialistično naravnane družbe in širjenja z njo povezanih nezdravih vrednot v okviru Unesca izvajamo projekt Unescova priložnost: STARA igra(ča) ZA NOVO veselje. Vrtčevski otroci in osnovnošolski učenci menjavajo igre, igrače in športne pripomočke, ki so še uporabni, a jih ne uporabljajo več, ker so se jih naveličali. Prav tako kakovostno preživljajo prosti čas in obujajo igre naših prednikov ter tako krepijo in razvijajo medvrstniško interakcijo.
Živimo skupaj
Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Projekt Živimo skupaj temelji na medsebojnem in medgeneracijskem povezovanju s ciljem spoznavanja sebe in drugih v medsebojnem učenju. Poudarek dajemo praktičnemu delu in uresničevanju Delorsovih stebrov, predvsem stebra - učiti se, da bi znali delati. Dejavnosti temeljijo na spoštovanju trajnostnega in globalnega načina življenja. Spoznavamo lokalno tradicijo in jo povezujemo z interesi današnje mladine, ki na praktičen način spoznavajo kulturno raznolikost domačega okolja. Gradimo na medgeneracijskem prenosu znanja s poudarkom na medsebojni solidarnosti. Projekt zaokrožamo z obeležbo svetovnega dneva voda, ki sovpada z datumom finalizacije projekta in zajema globalni in lokalni vpliv na okolje.