Šolsko leto 2021 / 2022
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (3)
- Kultura miru in nenasilja (2)
- Kulturna dediščina (1)
- Kulturna raznolikost (2)
- Medkulturno učenje (3)
- Trajnostni razvoj (2)
- Trajnostni življenjski slog (1)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (1)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (2)
- Demokracija in pravičnost (2)
- Diskriminacija (2)
- Enakopravnost spolov (2)
- IKT (1)
- Jeziki (3)
- MUN - Model UN / Model UNESCO (1)
- Medijska in informacijska pismenost (2)
- Migracije in begunci (2)
- Mir (3)
- Naučiti se živeti skupaj (3)
- Oceani (1)
- Okolje (1)
- Podnebne spremembe (1)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (1)
- Solidarnost (1)
- Spomin na holokavst (1)
- Staroselci (1)
- Suženjstvo in trgovina s sužnji (1)
- Svoboda izražanja (1)
- Toleranca (1)
- Umetna inteligenca (1)
- Umetnost (2)
- Vključenost in pravičnost (1)
- Voda (1)
- Whole-school approach (1)
- Zdravje in HIV/AIDS (1)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (1)
- Znanstveno izobraževanje (1)
- Človekove pravice (2)
- Šolsko nasilje (1)
- Šport in športne vrednote (2)
3 projekti
"KAJ SKRIVA NAŠE SRCE?" / "CHE COSA NASCONDE IL NOSTRO CUORE?"
Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Vincenzo e Diego De Castro Piran
Misli ne izbirajo kod in kam, misli gredo, kamor jih vodi srce, pravijo modreci. V šolskem letu 2021/22 smo se na OŠ Vincenzo e Diego de Castro Piran zato odločili nagovoriti UNESCO pridružene šole in vrtce v tem duhu. Beseda srce je namreč širokega pomena. Je vitalni organ našega telesa, obenem pa označuje tudi inteligenco, individualnost, moč, predvsem pa ljubezen. Ljubezen do svojcev, prijateljev, do sočloveka, do samega sebe, pa tudi do jezika in vsega, kar nas obkroža. Vse to pa dopušča posamezniku prosto pot do uresničevanja UENSCO ciljev.
Slovenski izgnanci od 1941 do 1945
Teme: Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Gimnazija Brežice
Izgnanci, novodobni migranti in begunci; projekt zasnovan na vseh 4 stebrih, ključno pa je znati živeti skupaj in graditi kulturo miru in nenasilja.
Unesco ima talent
Teme: Kulturna raznolikost, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje
Nosilec: Osnovna šola Cvetka Golarja
Imate na šoli veliko talentov? Učenci radi plešejo? Mogoče pojejo ali pa igrajo na inštrument? Radi imitirajo? Če ste vsaj na enega od teh vprašanj v mislih odgovorili z da, ste ravno prava šola, da se pridružite našemu nacionalnemu projektu »Unesco ima talent«.