Šolsko leto 2020 / 2021
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (1)
- Kultura miru in nenasilja (2)
- Kulturna dediščina (1)
- Kulturna raznolikost (1)
- Medkulturno učenje (1)
- Trajnostni razvoj (1)
- Trajnostni življenjski slog (2)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (1)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (1)
- Demokracija in pravičnost (1)
- Diskriminacija (1)
- Enakopravnost spolov (1)
- IKT (1)
- Jeziki (1)
- MUN - Model UN / Model UNESCO (1)
- Medijska in informacijska pismenost (1)
- Migracije in begunci (1)
- Mir (1)
- Naučiti se živeti skupaj (1)
- Oceani (1)
- Okolje (2)
- Podnebne spremembe (1)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (1)
- Solidarnost (2)
- Spomin na holokavst (1)
- Staroselci (1)
- Suženjstvo in trgovina s sužnji (1)
- Svoboda izražanja (1)
- Toleranca (1)
- Umetna inteligenca (1)
- Umetnost (1)
- Vključenost in pravičnost (1)
- Voda (1)
- Whole-school approach (1)
- Zdravje in HIV/AIDS (1)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (2)
- Znanstveno izobraževanje (1)
- Človekove pravice (1)
- Šolsko nasilje (1)
- Šport in športne vrednote (2)
2 projekta
Gorniški tabor v Vratih
Teme: Kultura miru in nenasilja, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola 16. decembra Mojstrana
Temeljni cilji projekta so prenašanje izročila gorniške kulture na učence, posredovanje znanj in veščin s področja gorništva (bodoči gorski reševalci in gorniki), omogočanje pristnega stika z naravo in premagovanja naporov pri gibanju v gorah, razvijanje ekološke osveščenosti in zavedanja o pomembnosti ohranjanja neokrnjenega alpskega sveta, vzporedno s tem pa povezovanje z drugimi šolami ob skupni dejavnosti, razvijanje družabnosti, tolerantnosti in drugih socialnih veščin ob skupnem delu..
Učenec poučuje: TEMA ni določena
Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Ob svetovnem dnevu učiteljev, 5. oktober, smo dan želeli obeležiti malo drugače. Učencem ponudimo možnost, da se sami preizkusijo v vlogi vzgojitelja/učitelja/profesorja, da sami oblikujejo učni proces. Projekt se izvaja določen dan, na daljavo, na prijavljenih šolah. Po izvedbi projekta se vodji projekta pošlje evalvacijsko poročilo.