Šolsko leto 2020 / 2021
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (4)
- Kultura miru in nenasilja (5)
- Kulturna dediščina (1)
- Kulturna raznolikost (3)
- Medkulturno učenje (3)
- Trajnostni razvoj (4)
- Trajnostni življenjski slog (2)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (3)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (1)
- Demokracija in pravičnost (5)
- Diskriminacija (4)
- Enakopravnost spolov (2)
- IKT (2)
- Jeziki (3)
- MUN - Model UN / Model UNESCO (1)
- Medijska in informacijska pismenost (3)
- Migracije in begunci (3)
- Mir (5)
- Naučiti se živeti skupaj (4)
- Oceani (1)
- Okolje (3)
- Podnebne spremembe (2)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (1)
- Solidarnost (4)
- Spomin na holokavst (3)
- Staroselci (1)
- Suženjstvo in trgovina s sužnji (1)
- Svoboda izražanja (3)
- Toleranca (3)
- Umetna inteligenca (1)
- Umetnost (2)
- Vključenost in pravičnost (4)
- Voda (3)
- Whole-school approach (1)
- Zdravje in HIV/AIDS (1)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (1)
- Znanstveno izobraževanje (1)
- Človekove pravice (5)
- Šolsko nasilje (1)
- Šport in športne vrednote (2)
5 projektov
Mednarodni tabor Premikamo meje
Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Mednarodni tabor Premikamo meje predstavlja raziskovalni, kreativni in povezovalni model učne prakse, ki na različne načine povezuje šolo z njenim ožjim in širšim okoljem ter z mednarodnim prostorom.
Meja – naša preteklost in naša skupna evropska prihodnost
Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Gimnazija Nova Gorica
Slovenci, Italijani in Furlani ponovno odkrivamo prostor, ki je bil v 20. stoletju nasilno razdeljen in je ločeval romanski in slovanski svet. Kot člen v mreži, ki je odprta navzven, se skušamo tudi sami odpirati drugim in samim sebi. Projekt, ki ga vodimo, povezovalno spodbuja ustvarjalnost dijakov, učiteljev in mentorjev.
Moje pravice
Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna raznolikost, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Medkulturni dialog je eden izmed ključnih pogojev za bivanje na skupnem planetu. Zato so človekove pravice tema, ki nas bo tudi letos povezovala v nacionalnem Unesco ASP projektu MOJE PRAVICE. Kajti pomembno je, da mladi poznajo človekove pravice in z njimi tudi povezane odgovornosti, da jih razumejo in predvsem udejanjajo v vsakdanjem življenju
Slovenski izgnanci od 1941 do 1945
Teme: Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Trajnostni razvoj
Nosilec: Gimnazija Brežice
Izgnanci, novodobni migranti in begunci; projekt zasnovan na vseh 4 stebrih, ključno pa je znati živeti skupaj in graditi kulturo miru in nenasilje.
Učenec poučuje: TEMA ni določena
Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Ob svetovnem dnevu učiteljev, 5. oktober, smo dan želeli obeležiti malo drugače. Učencem ponudimo možnost, da se sami preizkusijo v vlogi vzgojitelja/učitelja/profesorja, da sami oblikujejo učni proces. Projekt se izvaja določen dan, na daljavo, na prijavljenih šolah. Po izvedbi projekta se vodji projekta pošlje evalvacijsko poročilo.