Šolsko leto 2020 / 2021
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (2)
- Kultura miru in nenasilja (2)
- Kulturna dediščina (1)
- Kulturna raznolikost (2)
- Medkulturno učenje (3)
- Trajnostni razvoj (3)
- Trajnostni življenjski slog (1)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (2)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (2)
- Demokracija in pravičnost (2)
- Diskriminacija (1)
- Enakopravnost spolov (1)
- IKT (2)
- Jeziki (1)
- MUN - Model UN / Model UNESCO (1)
- Medijska in informacijska pismenost (2)
- Migracije in begunci (2)
- Mir (2)
- Naučiti se živeti skupaj (2)
- Oceani (1)
- Okolje (3)
- Podnebne spremembe (1)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (1)
- Solidarnost (2)
- Spomin na holokavst (1)
- Staroselci (1)
- Suženjstvo in trgovina s sužnji (1)
- Svoboda izražanja (2)
- Toleranca (1)
- Umetna inteligenca (1)
- Umetnost (2)
- Vključenost in pravičnost (2)
- Voda (3)
- Whole-school approach (1)
- Zdravje in HIV/AIDS (1)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (1)
- Znanstveno izobraževanje (1)
- Človekove pravice (3)
- Šolsko nasilje (1)
- Šport in športne vrednote (1)
3 projekti
Dediščina v rokah mladih. Mladi posvojijo spomenik
Teme: Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Osnovna šola Belokranjskega odreda Semič
Projekt bo potekal v več fazah, najbolj zgoščeno v zadnjem tednu meseca septembra za vse učence šole in povabljene učence drugih šol. V različnih delavnicah bodo spoznavali dediščino domačega kraja. Za učence in dijake UNESCO šol bomo pripravili fotografsko potepanje po kočevarski vasi.
Mednarodni tabor Premikamo meje
Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Mednarodni tabor Premikamo meje predstavlja raziskovalni, kreativni in povezovalni model učne prakse, ki na različne načine povezuje šolo z njenim ožjim in širšim okoljem ter z mednarodnim prostorom.
Učenec poučuje: TEMA ni določena
Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Ob svetovnem dnevu učiteljev, 5. oktober, smo dan želeli obeležiti malo drugače. Učencem ponudimo možnost, da se sami preizkusijo v vlogi vzgojitelja/učitelja/profesorja, da sami oblikujejo učni proces. Projekt se izvaja določen dan, na daljavo, na prijavljenih šolah. Po izvedbi projekta se vodji projekta pošlje evalvacijsko poročilo.