Pojdi na glavno vsebino

Šolsko leto 2020 / 2021

12 projektov

7. Unescov tek mladih ASPnet

Teme: Kulturna dediščina, Trajnostni razvoj
Nosilec: Gimnazija Ptuj

UNESCOV ASPnet-tek mladih je povezovanje v mreži in izven nje in ima značaj druženja in sodelovanja. Zasnovan je na vseh štirih stebrih izobraževanja: naučiti se zdravo živeti, razvijati svoje potenciale in sodelovati z drugimi. Projekt sledi ciljem in poslanstvu UNESCO ASPnet: dvigovati kvaliteto izobraževanja, prizadevati si za mir, pravičnost in enake možnosti vseh mladih sveta. Osrednji dogodek projekta je tekaški prireditev, ki ni tekmovalnega značaja in bo imel več spremljevalnih aktivnosti, kot so ulične delavnice, stojnice –vsebinsko vezane na teme projekta in glasbene skupine.

Podrobnosti projekta

Kaj skrivajo miti in legende?/Cosa si nasconde dietro miti e legende?

Teme: Kulturna dediščina
Nosilec: Osnovna šola Vincenzo e Diego De Castro Piran

Učenci bodo na podlagi nesnovne kulturne dediščine skozi ljudsko izročilo, obarvano z miti in legendami, spoznavali pestro zgodovinsko dogajanje na naših tleh.

Podrobnosti projekta

Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja

Teme: Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Ledina

V šolskem letu 2020/21 bomo nadaljevali s temo projekta »Plastika v okolju in umetnosti«. Sodelujoči sodelujejo na literarnem natečaju Plastika v okolju in umetnosti in izdajo skupno publikacijo, v kateri se predstavijo z dobrimi vestmi iz njihove šole z besedo in likovnimi izdelki na razpisano temo (plastika v okolju in umetnosti).

Podrobnosti projekta

Drevo = življenje

Teme: Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca

Osnovni cilj nacionalnega projekta Unesco ASP DREVO = ŽIVLJENJE je vzgajanje, ozaveščanje in usposabljanje za sprejemanje aktivne vloge v življenju posameznika kot dela globalne vizije sveta. Je interdisciplinarni projekt odprtega učnega okolja. Takšen je tudi vpet v šolski kurikulum. Vse šolsko leto se odvija pri pouku in drugih šolskih dejavnostih na razpisano globalno temo.

Podrobnosti projekta

Kapljice življenja - JAZ

Teme: Kultura miru in nenasilja, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola dr. Jožeta Pučnika Črešnjevec

V šolskem letu 2020/2021, bomo projekt Kapljice življenja izvajali na temo JAZ. Projekt se bo na šoli izvajal v sodelovanju z drugimi Unesco šolami. Zaključili ga bomo z izvedbo projektnega dne 30. 3. 2021, ko bomo hkrati obeležili tudi svetovni dan voda.

Podrobnosti projekta

Meja – naša preteklost in naša skupna evropska prihodnost

Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Gimnazija Nova Gorica

Slovenci, Italijani in Furlani ponovno odkrivamo prostor, ki je bil v 20. stoletju nasilno razdeljen in je ločeval romanski in slovanski svet. Kot člen v mreži, ki je odprta navzven, se skušamo tudi sami odpirati drugim in samim sebi. Projekt, ki ga vodimo, povezovalno spodbuja ustvarjalnost dijakov, učiteljev in mentorjev.

Podrobnosti projekta

Model stol – nekdo misli nate

Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece

Pogovorna delavnica na določeno temo, barvanje starih stolov z modro barvo, pisanje pomembnih besed ali sporočil z rumeno barvo. Stol dobi svoj pomen v skupini ali se ga podari drugi ustanovi.

Podrobnosti projekta

Slovenski izgnanci od 1941 do 1945

Teme: Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Trajnostni razvoj
Nosilec: Gimnazija Brežice

Izgnanci, novodobni migranti in begunci; projekt zasnovan na vseh 4 stebrih, ključno pa je znati živeti skupaj in graditi kulturo miru in nenasilje.

Podrobnosti projekta

Učenec poučuje: TEMA ni določena

Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: IV. osnovna šola Celje

Ob svetovnem dnevu učiteljev, 5. oktober, smo dan želeli obeležiti malo drugače. Učencem ponudimo možnost, da se sami preizkusijo v vlogi vzgojitelja/učitelja/profesorja, da sami oblikujejo učni proces. Projekt se izvaja določen dan, na daljavo, na prijavljenih šolah. Po izvedbi projekta se vodji projekta pošlje evalvacijsko poročilo.

Podrobnosti projekta

Unesco ima talent

Teme: Kulturna raznolikost, Kultura miru in nenasilja
Nosilec: Osnovna šola Cvetka Golarja

Imate na šoli veliko talentov? Učenci radi plešejo? Mogoče pojejo ali pa igrajo na inštrument? Radi imitirajo? Če ste vsaj na enega od teh vprašanj v mislih odgovorili z da, ste ravno prava šola, da se pridružite našemu nacionalnemu projektu »Unesco ima talent«.

Podrobnosti projekta

Z odra na oder

Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Leona Štuklja Maribor

Projekt Z Odra na oder je namenjen druženju, spoznavanju in prikazu dela osnovnošolskih gledaliških skupin ob uresničevanju UNESCO ciljev. Nastopajoči lahko brez treme in strahu pred ocenjevanjem prikažejo lastno ustvarjalnost svojim vrstnikom in vsem ostalim obiskovalcem.

Podrobnosti projekta

Živa knjižnica

Teme: Kulturna raznolikost, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Gimnazija Novo mesto

Živa knjižnica je projekt, ki nagovarja temeljne cilje in vrednote Unesca. Je sredstvo, s katerim preko inovativne metode aktivnega dialoga ozaveščamo in izobražujemo o človeških vrednotah, človekovih pravicah in spodbujamo razpravo o predsodkih in stereotipih v družbi. Metoda Žive knjižnice sooči bralca/bralko z lastnimi predsodki in stereotipnimi predstavami ter nudi konkretno možnost se v živo srečati z lastnim stereotipom.

Podrobnosti projekta

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...