Šolsko leto 2020 / 2021
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (1)
- Kultura miru in nenasilja (2)
- Kulturna dediščina (2)
- Kulturna raznolikost (2)
- Medkulturno učenje (1)
- Trajnostni razvoj (1)
- Trajnostni življenjski slog (2)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (1)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (1)
- Demokracija in pravičnost (2)
- Diskriminacija (2)
- Enakopravnost spolov (1)
- IKT (1)
- Jeziki (2)
- MUN - Model UN / Model UNESCO (1)
- Medijska in informacijska pismenost (1)
- Migracije in begunci (2)
- Mir (2)
- Naučiti se živeti skupaj (2)
- Oceani (1)
- Okolje (2)
- Podnebne spremembe (1)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (1)
- Solidarnost (2)
- Spomin na holokavst (1)
- Staroselci (2)
- Suženjstvo in trgovina s sužnji (1)
- Svoboda izražanja (2)
- Toleranca (2)
- Umetna inteligenca (1)
- Umetnost (2)
- Vključenost in pravičnost (2)
- Voda (1)
- Whole-school approach (1)
- Zdravje in HIV/AIDS (1)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (1)
- Znanstveno izobraževanje (1)
- Človekove pravice (2)
- Šolsko nasilje (1)
- Šport in športne vrednote (1)
3 projekti
Kaj skrivajo miti in legende?/Cosa si nasconde dietro miti e legende?
Teme: Kulturna dediščina
Nosilec: Osnovna šola Vincenzo e Diego De Castro Piran
Učenci bodo na podlagi nesnovne kulturne dediščine skozi ljudsko izročilo, obarvano z miti in legendami, spoznavali pestro zgodovinsko dogajanje na naših tleh.
Moje pravice
Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna raznolikost, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Medkulturni dialog je eden izmed ključnih pogojev za bivanje na skupnem planetu. Zato so človekove pravice tema, ki nas bo tudi letos povezovala v nacionalnem Unesco ASP projektu MOJE PRAVICE. Kajti pomembno je, da mladi poznajo človekove pravice in z njimi tudi povezane odgovornosti, da jih razumejo in predvsem udejanjajo v vsakdanjem življenju
Učenec poučuje: TEMA ni določena
Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Ob svetovnem dnevu učiteljev, 5. oktober, smo dan želeli obeležiti malo drugače. Učencem ponudimo možnost, da se sami preizkusijo v vlogi vzgojitelja/učitelja/profesorja, da sami oblikujejo učni proces. Projekt se izvaja določen dan, na daljavo, na prijavljenih šolah. Po izvedbi projekta se vodji projekta pošlje evalvacijsko poročilo.