Pojdi na glavno vsebino

Šolsko leto 2020 / 2021

12 projektov

7. Unescov tek mladih ASPnet

Teme: Kulturna dediščina, Trajnostni razvoj
Nosilec: Gimnazija Ptuj

UNESCOV ASPnet-tek mladih je povezovanje v mreži in izven nje in ima značaj druženja in sodelovanja. Zasnovan je na vseh štirih stebrih izobraževanja: naučiti se zdravo živeti, razvijati svoje potenciale in sodelovati z drugimi. Projekt sledi ciljem in poslanstvu UNESCO ASPnet: dvigovati kvaliteto izobraževanja, prizadevati si za mir, pravičnost in enake možnosti vseh mladih sveta. Osrednji dogodek projekta je tekaški prireditev, ki ni tekmovalnega značaja in bo imel več spremljevalnih aktivnosti, kot so ulične delavnice, stojnice –vsebinsko vezane na teme projekta in glasbene skupine.

Podrobnosti projekta

Drugačnost nas bogati

Teme: Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan

Drugačnost nas bogati S projektom Drugačnost nas bogati želimo učence ozavestiti o pomenu medkulturnega učenja in dialoga, strpnosti, sodelovanja v vse bolj raznoliki družbi ter pomenu miru in spoštovanju človekovih pravic. Učence želimo z izkustvenim učenjem ozavestiti in pripraviti na življenje v sodobni, vse bolj medkulturni družbi. V projekt želimo vključiti naslednje teme: Izobraževanje za trajnostni razvoj, globalno zbliževanje kultur, otrokovo pravice mir in človekove pravice. Projekt je zasnovan na dveh dejavnostih, ki se medsebojno prepletata in dopolnjujeta s ciljem zavedanja, da nas drugačnost bogati ter s poudarkom na VZGOJI ZA EMPATIJO, ALTRUIZMU in MEDSEBOJNEM SODELOVANJU. Cilj projekta je učencem približati DRUGE KULTURE, NARODE TER SVET DRUGAČNIH, jih učiti in naučiti strpnosti, medsebojnega sodelovanja in spoštovanja, nenasilnega reševanja konfliktov, predvsem pa življenja brez predsodkov, spoštovanja drugih kultur in življenja v družbi brez meja.

Podrobnosti projekta

Kam letijo orli?/Dove volano le aquile?

Teme: Kulturna dediščina, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Gimnazija Gian Rinaldo Carli Koper

Muzej v šoli: ali kako lahko približamo muzejske zbirke mladim, kako se lahko učimo v muzeju na zabaven način in hkrati ozaveščamo o pomenu ohranjanja naravne, zgodovinske in kulturne dediščine in spodbujamo trajnostno ravnanje.

Podrobnosti projekta

Mednarodni tabor Premikamo meje

Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece

Mednarodni tabor Premikamo meje predstavlja raziskovalni, kreativni in povezovalni model učne prakse, ki na različne načine povezuje šolo z njenim ožjim in širšim okoljem ter z mednarodnim prostorom.

Podrobnosti projekta

Meja – naša preteklost in naša skupna evropska prihodnost

Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Gimnazija Nova Gorica

Slovenci, Italijani in Furlani ponovno odkrivamo prostor, ki je bil v 20. stoletju nasilno razdeljen in je ločeval romanski in slovanski svet. Kot člen v mreži, ki je odprta navzven, se skušamo tudi sami odpirati drugim in samim sebi. Projekt, ki ga vodimo, povezovalno spodbuja ustvarjalnost dijakov, učiteljev in mentorjev.

Podrobnosti projekta

Model stol – nekdo misli nate

Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece

Pogovorna delavnica na določeno temo, barvanje starih stolov z modro barvo, pisanje pomembnih besed ali sporočil z rumeno barvo. Stol dobi svoj pomen v skupini ali se ga podari drugi ustanovi.

Podrobnosti projekta

Platforma raznolikosti

Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Trajnostni razvoj
Nosilec: Osnovna šola Fokovci

Smo v času hitrega razvoja IKT-ja, ko fotografiranje in snemanje ter obdelava in priprava multimedijskih vsebin postaja del vsakdana naših učencev, način beleženja njihovih dogodkov in spominov. Zato smo jim želeli približati čudoviti svet narave in zapuščino naših prednikov skozi fotografski- ali videoobjektiv, skozi obdelavo posnetkov, pripravo ustvarjalnih e-gradiv, ki bi jih lahko delili s svojimi vrstniki in na svojevrsten način doživljali naravne in kulturne posebnosti svojega okolja. Oblikovali smo platformo (http://platforma-os-fokovci.splet.arnes.si/), na kateri objavljamo pripravljena gradiva, da so dostopna tudi ostalim. Skozi večletni projekt, kjer vsako leto izberemo eno izmed tem, vezanih na naravno ali kulturno dediščino, želimo zbrati raznoliko gradivo, ki bo pričalo o naravni in kulturni raznolikosti naše dežele oz. vseh vključenih v projekt. S poudarkom na pripravi e-gradiv želimo spodbuditi medpredmetno povezovanje v vzgojno-izobraževalnem procesu, z izborom tem, ki se dotikajo tako naravne in kot kulturne dediščine, pa zavedanje o pomenu ohranjanja le-te za nadaljnje rodove in pomen medgeneracijske povezanosti.

Podrobnosti projekta

Slovenski izgnanci od 1941 do 1945

Teme: Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Trajnostni razvoj
Nosilec: Gimnazija Brežice

Izgnanci, novodobni migranti in begunci; projekt zasnovan na vseh 4 stebrih, ključno pa je znati živeti skupaj in graditi kulturo miru in nenasilje.

Podrobnosti projekta

Učenec poučuje: TEMA ni določena

Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: IV. osnovna šola Celje

Ob svetovnem dnevu učiteljev, 5. oktober, smo dan želeli obeležiti malo drugače. Učencem ponudimo možnost, da se sami preizkusijo v vlogi vzgojitelja/učitelja/profesorja, da sami oblikujejo učni proces. Projekt se izvaja določen dan, na daljavo, na prijavljenih šolah. Po izvedbi projekta se vodji projekta pošlje evalvacijsko poročilo.

Podrobnosti projekta

Unesco ima talent

Teme: Kulturna raznolikost, Kultura miru in nenasilja
Nosilec: Osnovna šola Cvetka Golarja

Imate na šoli veliko talentov? Učenci radi plešejo? Mogoče pojejo ali pa igrajo na inštrument? Radi imitirajo? Če ste vsaj na enega od teh vprašanj v mislih odgovorili z da, ste ravno prava šola, da se pridružite našemu nacionalnemu projektu »Unesco ima talent«.

Podrobnosti projekta

Vzgajamo zelišča: V starem iščem novo

Teme: Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Jožeta Krajca Rakek

Projekt VZGAJAMO ZELIŠČA »V starem iščem novo.« zbuja zanimanje za naravoslovje, natančneje za čudoviti svet zelišč, s poudarkom na domačih zeliščih; t. i. plevelih, pri katerih s pomočjo starih vedenj išče nove pristope pri ravnanju z zelišči.

Podrobnosti projekta

Z odra na oder

Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Leona Štuklja Maribor

Projekt Z Odra na oder je namenjen druženju, spoznavanju in prikazu dela osnovnošolskih gledaliških skupin ob uresničevanju UNESCO ciljev. Nastopajoči lahko brez treme in strahu pred ocenjevanjem prikažejo lastno ustvarjalnost svojim vrstnikom in vsem ostalim obiskovalcem.

Podrobnosti projekta

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...